vineri, 2 decembrie 2016

Supa crema de linte - rapida si satioasa (de post)


Trebuie sa recunosc faptul ca nu sunt adepta supelor, dar aceasta supa crema chiar mi-a placut si cu siguranta o sa repet  aceasta retata.


Ingrediente
70 grame linte rosie fiarta (din 50 gr nefiarta mi-a iesit 140 gr)
115 grame legume mexicane fierte
10 ml de ulei, aprox o lingurita mica rasa
20 grame telina fiarta
sare, piper, boia dulce, tarhon
suc de lamaie


Am fiert lintea 15 min, si legumele mexicane impreuna cu o bucata de telina aproximativ 35 de minute 
Le-am pus in blender cu o lingurita de ulei, condimentele, sucul de lamaie si 2 linguri din apa in care au fiert legumele.


Pofta buna! 


Mi-a iesit o portie de 250 grame, 240kcal (pentru toata portia)-10 gr proteine, 10 gr de lipide si 30 gr de carbohidrati.

With love, Lu`

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu